Wij zijn... Differenzz Events!
Differenzz Events is in 2015 opgericht door Ilse Maassen en Helen van Veelen. Beiden werken wij aan de hele organisatie van evenementen, het ontzorgen, de promotie, werven van deelnemers en publiek. Ilse met haar financiële- en organisatietalenten en Helen met haar marketing, communicatie- en organisatieskills. Een gouden duo, zoals zovelen ze noemen. Beetje trots beamen we dit inmiddels zelf ook.
Onze Differenzz kijk op events!
“Als deelnemer én bezoeker van veel verschillende fairs hebben we een breed gezichtsveld ontwikkeld! Niet alleen vanuit publieksoogpunt, maar zeker vanuit het oog van de deelnemer. We weten dus als geen ander wat er speelt en waar deelnemers én publiek behoeften aan hebben. Daarnaast luisteren én horen wij meningen van het publiek en deelnemers. Onze events zijn uniek doordat wij ons onderscheiden door vanuit onze kracht te werken. Dat is een succesvolle basis vanaf de 1e fair in 2015!”, aldus Ilse en Helen van Differenzz Events.
Gestopt en nu?
Vanwege Covid en de lastige organisatietijd daarna stopten Ilse en Helen in 2021 na 34 events, 225.400 bezoekers en 2.350 deelnemers. Sindsdien worden Ilse en Helen bijna wekelijks geconfronteerd met de vraag van deelnemers en publiek of ze nog iets gaan organiseren. Daarom inventariseert Differenzz Events graag de behoefte. Heb je interesse in een eventueel nieuw Differenzz Event op een eigen Differenzz manier? Stuur Ilse en Helen dan een berichtje door het contactformulier in te vullen. Klik hier voor het contactformulier!